Page 2 of 2 FirstFirst 12

Thread: [Giveaway] Download Glary Utilities Pro 2.31 with serial

[lang=pl]Ja też uważam , że jest to bardzo dobry program i używam go od bardzo dawna w wersji bezpłatnej...

Ja jednak byłbym jednak bardzo ostrożny z tą promocją!
    Informacje o niej pojawiały się na różnych blogach... wszędzie był ten sam klucz, ale zawsze była też inna nazwa użytkownika...
    Źródłem informacji o tej promocji jest chińska strony , która w dużej części zamieszcza nielegalne klucze licencyjne do wielu programów ,więc bardzo możliwe jest , że te dane licencyjne również są nielegalne.

To jest tylko takie ostrzeżenie [/lang]

Ofen: It's no harm to try it and see whether it works or not. If it is illegal, you will surely get warning or error message with connection via internet. I believe that will solve your problem!

[lang=pl]Ja nie napisałem , że to są na pewno nielegalne dane rejestracyjne... ale pochodzą one z bardzo niepewnego źródła i ja myślę , że lepiej być ostrożnym...
    Jeśli byłoby tylko ostrzeżenie - to OK! i myślę ,że można by było spróbować... ale jakiś czas temu ja zainstalowałem inny program ( nie chcę pisać jaki to program ) w podobny sposób i po kilku tygodniach ja dostałem e-mail , że ja używam nielegalnej kopii ich programu i jeśli nie wykupię licencji to sprawa trafi do sądu... nie było żadnego ostrzeżenia i nie pomogły żadne tłumaczenia... a teraz ja muszę zebrać kilkadziesiąt euro

Teraz ja już jestem bardzo ostrożny![/lang]

Ofen, thanks for the info. I did not see that the serials was the same!

Thank you mrm52858 for the share and Ofen for the warning.

KenFalco: Are you saying you can get a license different from that Universal one? Tell us how to get it and thanks !

Hakah: I said only that I had not noticed that the serial number of two promo (Tipradar and LearnThisBlog) was equal. Only the user name is different.

Page 2 of 2 FirstFirst 12